• język migowy
  • BIP
Oficjalny portal miasta Bierunia

Urząd Miasta Bieruń

Panorama miasta Bieruń

Urząd Miasta Bierunia

Strona główna/Aktualności/Jak najwygodniej i najbezpieczniej załatwić sprawę w Urzędzie Miejskim?

Jak najwygodniej i najbezpieczniej załatwić sprawę w Urzędzie Miejskim?

Aktualności 16 Lutego 2022

Nieznacznie polepszyła się sytuacja epidemiczna w Polsce, w tym również w naszym mieście. Na dzień dzisiejszy, tj. 16 lutego 2022 roku w Bieruniu mamy 82 osoby zakażonych COVID-19 , natomiast ponad 140 osób przebywa na kwarantannie. Apelujemy do Mieszkańców o dalszą ostrożność i o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa. W trosce o Wasze bezpieczeństwo i komfort korzystania z usług naszego Urzędu, od środy, 26 stycznia wprowadziliśmy kilka zmian i udogodnień w obsłudze Klientów Urzędu Miejskiego w Bieruniu.

Koronawirus

Zachęcamy naszych Klientów do załatwiania urzędowych spraw telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem portali eURząd, ePUAP. Na obecną chwilę nie ma możliwości poruszania się po całym budynku Urzędu Miejskiego.

Bezpośrednia obsługa Klientów odbywa się na parterze (w holu Urzędu), zgodnie z obowiązującymi rygorami sanitarnymi (obowiązek zakrywania ust i nosa, dezynfekcja rąk). Co istotne, wprowadziliśmy limit osób, które jednocześnie będą mogły znajdować się w holu - jest to maksymalnie 6 klientów.

Wychodząc na przeciw Państwa wygodzie zapewniamy, że większość spraw urzędowych załatwić można:

 urząd

Zachęcamy, by osoby które zmuszonę są do złożenia osobistej wizyty w Urzędzie Miejskim zapisały się wcześniej na spotkanie telefoniczne. Usprawni to obsługę Klientów i pomoże uniknąć konieczności długiego oczekiwania na wezwanego pracownika Urzędu.

Aby zapisać się na wizytę w Urzędzie Miejskim w Bieruniu należy skontaktować się z Wydziałem właściwym dla danej sprawy.

Pod tym linkiem znajduje się wykaz numerów telefonu do wszystkich możliwych

komórek Urzędu Miejskiego 

- KLIKNIJ TUTAJ.

 

 

Urząd

Przypominamy, że płatności na rzecz Gminy Bieruń najwygodniej dokonywać przelewami elektronicznymi. Osoby mające ewidentną potrzebę dokonywania płatności w kasie Urzędu Miejskiego, mogą to zrobić szybko i sprawnie po uprzednim zapisaniu się.

Telefon do kasy:

  • (32) 708 09 48
  • (32) 708 09 49

 

Konto bankowe: 

ING S.A.

46 1050 1399 1000 0090 3049 8563

 

Wpłat z tytułu podatków/opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi należy dokonywać na indywidualne rachunki bankowe wskazane w decyzjach podatkowych/zawiadomieniach o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

 

 

W przedsionku Urzędu Miejskiego (od strony Rynku) znajduje się skrzynka podawcza, do której składać można pisma, wnioski i dokumenty. Jest też stojak, na którym znajdują się papierowe wersje wniosków do wypełnienia.

 

 

Przeczytaj również:

Podobne wiadomości:

do góry