Praca na zastępstwo w Straży Miejskiej
Aktualności 16 Czerwca 2021Straż Miejska w Bieruniu poszukuje pracownika administracyjnego na czas zastępstwa. Zachęcamy do składania ofert.
Na podstawie art. 16 ust. 1 zdanie drugie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) w związku z nieobecnością usprawiedliwioną pracownika w Straży Miejskiej w Bieruniu zachodzi konieczność zatrudnienia pracownika na zastępstwo w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy.
Osoby zainteresowane podjęciem pracy na czas zastępstwa pracownika proszone są o składanie swoich aplikacji, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu wizyty pod nr tel. 32 216 37 27, do siedziby Straży Miejskiej w Bieruniu przy ul. Władysława Jagiełły 1 lub mailowo pod adres: w terminie do 22 czerwca 2021 r. do godz. 12.00.
Opis stanowiska pracy i zakres wykonywanych zadań:
- Nazwa i adres jednostki (miejsca wykonywania pracy): Straż Miejska w Bieruniu, ul. Władysława Jagiełły 1.
- Określenie stanowiska pracy: Pracownik administracyjny Straży Miejskiej
- Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności;
- Wymiar czasu pracy: pełny etat;
- Okres wypowiedzenia umowy o pracę na czas zastępstwa: zgodnie z art. 36 § 1 Kodeksu Pracy.
Wymaganie niezbędne:
- Obywatelstwo polskie;
- Wykształcenie średnie;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Umiejętność obsługi komputera (programy word, excel).
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy funkcjonariuszy Straży Miejskiej;
- prowadzenie stanu zmniejszeń i zwiększeń materiałów objętych ewidencją ilościową;
- kontrola terminowości wpłat nałożonych mandatów;
- sporządzanie upomnień i tytułów wykonawczych za nieuregulowane mandaty karne kredytowane;
- sporządzanie i ewidencjonowanie korespondencji;
- rozliczanie eksploatacji radiowozów służbowych znajdujących się na stanie Straży Miejskiej, kontrola prowadzenia dla nich dokumentacji;
- prowadzenie stanu zmniejszeń i zwiększeń wartości początkowej środków trwałych;
- sporządzanie sprawozdań zgodnie z zasadami rachunkowości;
- prowadzenie archiwum dokumentów Straży Miejskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- prowadzenie dokumentacji związanej z ustawą o dostępnie do informacji publicznej;
- przygotowanie planów rzeczowych do realizacji oraz planu zamówień publicznych;
- wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego związanych z pracą na stanowisku.
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny,
- CV zawierające oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru o którym mowa w art. 7 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Kserokopie/skany dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
- Oświadczenie kandydata o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu naboru.
Podobne wiadomości:
- Wyniki Eko Konkursu „Makulatura na Medal - Zbieraj z Nami dla Planety! 2024-12-16
- Oferty pracy w Urzędzie Miejskim 2024-11-05
- EKO KONKURS z atrakcyjnymi nagrodami! 2024-10-09
- Zobacz relację z Gali Finałowej XV Ogólnopolskiego i V Międzynarodowego Festiwalu Filmów Amatorskich im. Leona Wojtali 2024-10-01
- Oferty pracy w Wydziale Inwestycji i Remontów Urzędu Miejskiego 2024-08-26
- Oferty pracy w Urzędzie Miejskim 2024-07-25
- Praca w Urzędzie Miejskim w Bieruniu - Wydział Inwestycji i Remontów 2024-05-21
- Poszukujemy pracowników! 2024-02-05
- Oferty pracy! 2023-12-19
- Oferta stażu w Urzędzie Miejskim! 2023-12-07