Ruszył nabór wniosków na usunięcie azbestu!
Aktualności 22 Lutego 2021Zarząd Powiatu Bieruńsko-Lędzińskiego ogłasza nabór wniosków na usunięcie i unieszkodliwienie w 2021 r. odpadów zawierających azbest, zeskładowanych na posesji zlokalizowanych na terenie powiatu bieruńsko-lędzińskiego, w tym miasta Bierunia.
Jeżeli jesteś Właścicielem/Zarządcą nieruchomości na której są zeskładowane odpady zawierające azbest możesz ubiegać się o bezpłatny odbiór tych odpadów. WIĘCEJ: www.powiatbl.pl.
Zasady odbioru i unieszkodliwiania zeskładowanych odpadów zawierających azbest z nieruchomości będących własnością osób fizycznych” zwane dalej „Zasady odbioru …” zostały uchwalone przez Zarząd Powiatu Bieruńsko-Lędzińskiego uchwałą Nr 51/15 z dnia 26 stycznia 2015 r. zmienioną uchwałą Nr375/20 z dnia 13 marca 2020 r.
Bezpłatny odbiór zeskładowanych odpadów zawierających azbest przysługuje osobom fizycznym mającym tytuł prawny do nieruchomości zlokalizowanych na terenie powiatu bieruńsko-lędzińskiego.
Warunki bezpłatnego odbioru azbestu
- złożenie wniosku
- spełnienie wymogów formalnych określonych w „Zasady odbioru …”.
Celem złożenia wniosku należy:
- pobrać i wypełnić wniosek oraz te oświadczenia które odpowiadają Państwa sytuacji:
- wniosek dla osób fizycznych
- oświadczenie osoby fizycznej nie będącej przedsiębiorcą
- oświadczenie osoby fizycznej będącej przedsiębiorcą
- oświadczenie wynikające z §3 pkt.1 „Zasady odbioru …”
- oświadczenie wynikające z §3 pkt. 2 „Zasady odbioru …”
- zapoznać się z dokumentami dołączonymi do wniosku:
- „Zasady odbioru …”
- klauzula informacyjna - RODO
Informacje ogólne
Dokumenty, o których mowa powyżej, można pobrać również w Starostwie Powiatowym w Bieruniu, ul. św. Kingi 1, parter - Stanowisko Obsługi Klienta Wydział Środowiska i Rolnictwa.
Wnioski przyjmowane będą w Starostwie Powiatowym w Bieruniu w terminie od 1 lutego do 30 kwietnia 2021 r.
Szczegółowe informacje dotyczące zasad odbioru zeskładowanych odpadów zawierających azbest jak też składania wniosków można uzyskać w Wydziale Środowiska i Rolnictwa Starostwa Powiatowego w Bieruniu, ul. św. Kingi 1, parter - Stanowisko Obsługi Klienta Wydział Środowiska i Rolnictwa oraz pod nr telefonu (32) 226 91 64 lub (32) 226 91 61 w godzinach pracy urzędu.
DOKUMENTY DO POBRANIA
Podobne wiadomości:
- Masz nieruchomość z azbestem? Zgłoś ją do 31 stycznia, inaczej możesz dostać karę! 2025-01-28
- Oferty pracy 2024-12-26
- Ogłoszenie Burmistrza Miasta Bierunia 2024-11-18
- Oferty pracy w Urzędzie Miejskim 2024-11-05
- Ogłoszenie Burmistrza Miasta Bierunia 2024-10-31
- UWAGA! Zmiana organizacji ruchu - budowa drogi S1 2024-10-15
- Obowiązek wniesienia opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych 2024-09-24
- Oferty pracy w Wydziale Inwestycji i Remontów Urzędu Miejskiego 2024-08-26
- MOPS - wnioski o ustalenie prawa do stypendiów szkolnych 2024-07-23
- Komunikat w sprawie wniosków o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego 2024-07-15