• język migowy
  • BIP
Oficjalny portal miasta Bierunia

Bieruń Świąteczny

Bieruń Świąteczny

Zima5

Strona główna/Aktualności/Uwaga! Laptopy do nauki zdalnej dla dzieci z rodzin byłych pracowników PGR

Uwaga! Laptopy do nauki zdalnej dla dzieci z rodzin byłych pracowników PGR

Aktualności 1 Marca 2022

Burmistrz Miasta Bierunia zaprasza do udziału w programie Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym.

PGR

NABÓR UZUPEŁNIAJĄCY

Gmina Bieruń uzyskała dofinansowanie na zakup sprzętu komputerowego - laptopów do nauki zdalnej dla dzieci z rodzin byłych pracowników PGR. Wsparcie skierowane jest do uczniów szkół podstawowych oraz średnich, których rodzice, dziadkowe lub pradziadkowie byli pracownikami PGR.

 

Warunkiem otrzymania sprzętu komputerowego w ramach programu przez uczniów jest spełnienie łącznie następujących kryteriów:

1) aktualne zamieszkanie ucznia na terenie Gminy Bieruń,

2) członek rodziny ucznia (krewni w linii prostej, tj. rodzice, dziadkowie, pradziadkowie, opiekunowie prawni), pracował niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwał
w miejscowości lub gminie objętej PPGR,

3) uczeń nie otrzymał na własność lub w drodze użyczenia w roku 2020 i 2021 sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.

 

laptopy

 

W celu uzyskania wsparcia należy złożyć stosowne oświadczenie. Decyduje kolejność zgłoszeń! Złożenie oświadczenia nie jest jednoznaczne z otrzymaniem wsparcia!

 

 

Oświadczenie dot. udziału w projekcie należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Bieruniu,
ul. Rynek 14, 43-150 Bieruń (w godzinach pracy Urzędu) lub przesłać mailem na adres urzad@um.bierun.pl
w terminie do 11 marca 2022 r. 

 

Do pobrania:

  1. Załącznik nr 1 - oświadczenie składane przez rodzica/opiekuna prawnego ucznia niepełnoletniego;
  2. Załącznik nr 2 - oświadczenie składane przez ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletność.
  3. Załącznik nr 3 - arkusz informacyjny.

 

Do oświadczenia należy dołączyć:

  • kserokopię dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia w PGR (np. kserokopię świadectwa pracy lub legitymacji ubezpieczeniowej itp.).
  • arkusz informacyjny.

W przypadku pytań prosimy o kontakt z Biurem Funduszy Zewnętrznych:

tel. 032 708 09 65.

Szczegółowe informacje można uzyskać na stronie programu - KLIKNIJ TUTAJ

Kategoria: powiązane pliki [3]
Format Nazwa pliku Rozmiar Pobierz
doc Załącznik nr 1- Oświadczenie składane przez rodzica, opiekuna prawnego ucznia niepełnoletniego 285KB Plik: Załącznik nr 1- Oświadczenie składane przez rodzica, opiekuna prawnego ucznia niepełnoletniego
doc Załącznik nr 2 -Oświadczenie składane przez ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletność 285KB Plik: Załącznik nr 2 -Oświadczenie składane przez ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletność
doc Załącznik nr 3 - Arkusz informacyjny 32.5KB Plik: Załącznik nr 3 - Arkusz informacyjny

Podobne wiadomości:

do góry