• język migowy
  • BIP
Oficjalny portal miasta Bierunia

Bieruń Świąteczny

Bieruń Świąteczny

Zima5

Strona główna/Aktualności/Ważna informacja dla klientów Urzędu Miejskiego w Bieruniu

Ważna informacja dla klientów Urzędu Miejskiego w Bieruniu

Aktualności 3 Grudnia 2021

Pogarsza się sytuacja epidemiczna w całym kraju. Również w Bieruniu obserwujemy niepokojący wzrost zakażeń koronawirusem. W związku z tym na terenie Polski od 1 grudnia obowiązują nowe obostrzenia związane z zapobieganiem COVID-19. Także Urząd Miejski w Bieruniu wprowadza nowe zasady bezpieczeństwa sanitarnego w obsłudze klientów. 

Raport

Zgodnie z zarządzeniem Burmistrza Miasta Bierunia nr B.0050.208.2021 z dnia 30 listopada 2021 r. w Urzędzie Miejskim w Bieruniu obowiązują m.in. następujące zasady obsługi Klienta:

  • Na terenie Urzędu obowiązuje stosowanie środków dezynfekcyjnych, zachowanie dystansu społecznego oraz noszenie maseczek, zakrywających nos i usta.
  • Obsługa Mieszkańców/ Klientów Urzędu odbywa się na parterze budynku, przy Kancelarii oraz w komórkach organizacyjnych mieszczących się na parterze budynku.

W przypadku osób o szczególnych potrzebach, dostęp do urzędu będzie możliwy również wejściem przeznaczonym dla osób niepełnosprawnych od strony parkingu, przy ul. Macieja. Otwarcie drzwi nastąpi po wezwaniu pracownika dzwonkiem, mieszczącym się przy drzwiach.     

  • Klienci Urzędu nie mogą samodzielnie poruszać się poza parterem budynku. W wyjątkowych sytuacjach w których zaistnieje konieczność obsługi Klienta w biurze komórki organizacyjnej, na wyższych kondygnacjach budynku - poruszanie się Klienta poza parterem może odbywać się wyłącznie w obecności pracownika Urzędu.
  • Istnieje możliwość przekazania dokumentu w formie papierowej do Kancelarii Urzędu, za pośrednictwem tymczasowej Skrzynki Podawczej, zamieszczonej przy wejściu głównym do Urzędu - od strony Rynku.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa Mieszkańców i pracowników Urzędu, sprawy realizowane są w pierwszej kolejności drogą telefoniczną i  korespondencyjną.

Kontakt ogólny do Urzędu Miejskiego w Bieruniu:

  • adres: 43-150 Bieruń, ul. Rynek 14
  • adres poczty elektronicznej: urzad@um.bierun.pl
  • numer telefonu do Kancelarii Urzędu Miejskiego w Bieruniu: 32 708 09 10
  • numery telefonu do wydziałów Urzędu:
Wydział Spraw Obywatelskich

32 708 09 56

Urząd Stanu Cywilnego

32 708 09 55

Urząd Stanu Cywilnego

32 708 09 55

Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami

32 708 09 85

Wydział Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości

32 708 09 58

Wydział Gospodarki Komunalnej

32 708 09 66

Biuro Zarządzania Mieniem

32 708 09 74

Wydział Inwestycji i Remontów

32 708 09 83

Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

32 708 09 28

Referat Podatków

32 708 09 43

 

Mieszkańcy mają także do dyspozycji:

  • e-Urząd - platforma oferująca elektroniczne usługi - ttps://eurzad.bierun.pl/#/strona/pl/strona_glowna
  • ePUAP - platforma epuap.gov.pl

Ograniczenia w pracy gminnych jednostek organizacyjnych - wprowadzają kierownicy tych jednostek.

Kategoria: powiązane pliki [1]
Format Nazwa pliku Rozmiar Pobierz
doc Komunikat z 1 grudnia 2021 r. 53.5KB Plik: Komunikat z 1 grudnia 2021 r.

Podobne wiadomości:

do góry